No matter whatNo matter what(無論如何)No matter what they tell usNo matter what they doNo matter what they teach usWhat we believe is trueNo matter how they call usNo matter how they attackNo matter where they take usWe'll find our own way backI can't deny what I believeI can't be what I'm notI'll know our love foreverI know no matter 禮服whatIf only tears were laughterIf only night was dayIf only prayers were answeredThen we would hear god sayNo matter what they tell youNo matter what they doNo matter what they teach youWhat you believe is trueAnd I will keep you safe and strongAnd sheltered from the stormNo matter where it's barrenA dream is being bornNo matter who they followNo matter 西裝外套where they leadNo matter how they judge usI'll be everyone you needNo matter if the sun don't shineOr if the skies are blueNo matter what the endingMy life began with youI can't deny what I believeI can't be what I'm notI know this love's foreverThat's all that matters now, no matter what無論別人告訴我們什麼無論別人做了什麼無論別人ARMANI教了我們什麼我們相信的都是真的無論別人怎麼稱呼我們無論別人怎麼攻擊無論別人將我們帶到何處我們一定能找到回家的路我不能否認我所相信的我無法不做我自己我將永遠明白我倆的愛無論如何如果眼淚換成歡笑如果黑夜換成白晝如果禱告有所回應那麼,我們可以聽到上帝說…無論別人對你說了什麼無論別人對你做了什麼無論別人教了你什麼你所相信的都是真的我會保護你的安全,使你堅強不讓你受風G2000吹雨打不論土地如何貧瘠一個夢想已經誕生無論他們跟著誰無論他們走向何處無論他們怎樣評判我們我會是你的支柱無論太陽是否照耀或天空是否蔚藍無論結局是什麼我的人生與你一起展開我不能否認我所相信的我無法不做我自己我明白這份愛是永遠無論如何,那才是現在最重要的


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
西服YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    fs27fstjym 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()